🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشق رسوایی…

(ثبت: 2544) مهر 11, 1395 

طاقت از دل ، راحت از جان ، قوّت از پا می برد

آن کـه مــا را تـــا نظـــرگاه تمـــاشــا می برد

رونــق افـــزای بســاط گل نـــوای بلبل است

حسن یوسف شهــرت از عشـق زلیخا می برد

تا مگر بر خـــاک مجنـون مشق رسوایی کند

دل تپیدنها مـــرا صحـرا بــه صحـرا می برد!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):