🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشکل ..

(ثبت: 2687) آبان 4, 1395 

بسمه تعالی

رنگ لب های تو را  بی بوس دیدن مشکل ست

چهره ی  معشوق را  مأیوس دیدن مشکل ست

دل پر از شوق گنــــاه دیدن چشمان توست

سینه را دنیایی از افسوس دیدن مشکل ست

سرزمین عشق از دارالجنون غـــــم جداست

عقل را با عشق در قاموس دیدن مشکل ست

شهر را آلودگی های بــــــدان پر کرده است

در میان کرکسان ، طاووس دیدن مشکل ست

عشق را در سینه ی بی تاب دیدن عیب نیست

عقل را در جامـه ی سالوس دیدن مشکل ست

چشم هایت را پـر از آیینه ی دل کرده ای

برق را در هیأت فانوس دیدن مشکل ست

اعتبــــــــــار مملکت وابسته می باشد به شاه

شاه را بر تخت ، بی ناموس دیدن مشکل ست

دیدن فرهاد  در رویــــای شیرین دلکش ست

چشم خسرو بستن و کابوس دیدن مشکل ست