🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مصلحت اندیشی

(ثبت: 267994) اسفند 16, 1402 

 

خسته گردیدیم ازاین گفتگوهای عجیب

سینه سوزانیم از انبوه معنای غریب

تا به کی حق را شکستن زیر پای مصلحت

تا کجا این کاروان طی می کند راه فریب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا