🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مظهر عشق

(ثبت: 242303) مهر 25, 1400 

 

من بیشتر از تو به غم عشق دچارم
پنهان شدنت برده دل و صبر و قرارم

بعد از تو نمانده نفسی جان به تن من
یک لحظه بیا ای گُل نازم به کنارم

هم غم شده بعد از تو خوراک شب و روزم
هم دوری ات انداخت ، شرر بر دل زارم

“تو مظهر عشقی و نهان در دل و جانی
در حسرت دیدار تو من لحظه شمارم

ای جان به فدای تو وفا جای جفا کن
من طاقت بی میلی معشوق ندارم

چندی ست که با چشم سیاه و مُژه ی فر
مانند اسیری…….. به دو شمشیر شکارم

من خلق شدم تا که به دور تو بگردم
خورشید تویی ، من قَمَری روی مَدارم

#یاسررشیدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 25, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • یاسر رشیدپور

      آبان 1, 1400

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنون و سپاس از
      خوانش و حضور پرمهرتان
      پاینده باشید
      🌷🌹🌺🌸🌷🌷🌷🌷💐💐🌿🌿🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا