🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه قرن

(ثبت: 3190) بهمن 5, 1395 

تو گواه خدایانی

اوراد عابدانی

که صومعه هایشان, نطفه تو را در قدیسه ها بارور می کنند

از تکه ابرها زاده می شوی

و بهشت در آستینت

تمام جهان را محصور می کند

حلقه ایی از موهایت

جهنمی است که هر غروب پرواز می دهی

و صدایت، پرندگان را

به سمفونی عشق مهمان می کند

تو گواه خدایانی

اوراد عابدانی

که زبور و تورات را به بوسه هایت آغشتی

و معجزه قرنی

که انسان را به انسان دعوت می کنی.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1395

    سلام و درود بر بهاره خانم گرامی

    خیرمقدم

    اگر چه دیری ست عضو شده اید ولی اولین اثر باشکوه شما را امشب زیارت کردیم

    شعر زیبایی را از شما خواندم  عاااااااااالی ست

    در پناه خدا

    • بهاره سلطاني

      بهمن 6, 1395

      عرض سلام خدمت آقای خراسانی. بله ماهها عضو بودم و این کم سعادتی من بود که اشعارم رو اینجا نشر ندادم. ممنون از نظر سخاوتمندانه شما

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 6, 1395

    درود بر بانو سلطانی گرامی

    شعر زیبایی از شما خواندم

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا