🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معشوقه

(ثبت: 239942) خرداد 30, 1400 

 

معشوقه بدان! عشق بجز ننگ ندارد
جز یک دل عاشق شده ی تنگ ندارد

موسیقی آرام تلف کردن جان ست
داغی که بخود ساز خوش‌آهنگ ندارد

من با خبر از جاذبه ها و تب عشقم
این کهنه حنا،،، در دل ما رنگ ندارد

هرکس گذرش‌خورده بجادوگری عشق
فهمیده به جز حیله و نیرنگ ندارد

بی رنگ و ریایی ندهد کار بدستت
پایان خوشی آینه با سنگ ندارد

خامت نکند، جاذبه ی برکه و مرداب
وقتی لجن‌اش، جز غم خرچنگ ندارد

ایران نشوی،،!کز همه‌ی خاطره هایش
جز خفت‌ و جز منت و جز جنگ ندارد

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا