🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معشوق

(ثبت: 250761) شهریور 20, 1401 

 

پیداست که معرفت متاعی ناب است
در محضر دوست عاشقی بی تاب است
هستیم اگر مرا ببیند معشوق
در سفره ی دوست می گساری باب است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 20, 1401

    سلام
    هستیم اگر مرا ببیند معشوق
    فعل هستیم جمع است اما در ادامه مرا که مفرد است آمده است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا