🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملاقات با خدا

(ثبت: 6060) خرداد 7, 1397 

امشب جایی می روم که دردهایم

رو به قبله باشد

دست هایم ستاره ها را بچیند

از هفت آسمان

ماه را در قلبم جای دهم

ملاقات کنم خدا را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی رفیعی

    خرداد 7, 1397

    سلام و درود

    بسیار زیبا بود

  2. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1397

    سلام و درود بر جناب آقای آزاد مهر غریبی

    خیر مقدم عرض می کنم 

    به خانه خود خوش آمدید 

    امیدواریم در کنار شما شاهد کارهای خوب فرهنگی باشیم 

    دست هایم ستاره ها را بچیند

    از هفت آسمان

    ماه را در قلبم جای دهم

    ملاقات کنم خدا را

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا