🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملمو جان (شعر مازندرانی تبری) …

(ثبت: 244367) دی 21, 1400 
ملمو جان (شعر مازندرانی تبری) …

ملمو جان (شعر مازندرانی تبری) …

(خاطراتی از ایام دور تقدیم به ملا عموی مکتب خانه ما)

قـدیـم و خـله سالـه ، ملمو جان
دل ور گـپ و حــاله ، ملمو جان

ته خـاطـر هنتا بیشاره مه سرتن
یـاد هکـردن محـاله ، ملمو جان

امه جـوز، تکـه پیش و مـلاخنه
همش ماسی مه باله ، ملمو جان

دســا لینگـه فلک ره یـاد نکمبه
اموهه شونگ و ناله ، ملمو جان

نشونه یاد ته جایزه ، کـه داهی
آغـوز و پـرتقــالـه ، ملمو جان

هجی کردی جواب دامه ته همکت
الف لام ، دال و ذاله ، ملمو جان

خدایی خله درد داشته هلی شیش
دس و لینگ پزغاله ، ملمو جان

خشــالی بـاریکـلا مــزه داشته
جواب دامه سئواله ، ملمو جان

اسا مــدرسه دکـل تـرس دنیـهه
فلک نا ،عشق وحاله ، ملمو جان

کجـه بوردی ملمـوجـان بـوینی
کلاس و قیل و قاله ، ملمو جان

ته زحمت ره طاهری شعر بساته
اسـا چنده خشالــه ، ملمو جان

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود
    شمه خنابدون ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا