🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منجنیق دروغ

(ثبت: 256974) اسفند 15, 1401 

 

از منجنیق دروغ و شیطنتِ شهاب ها
این سپهر قدری به قامت نمی ایستد
چشم از کور سویِ شفقی بی رمق
به وعده گاهِ آفتاب
در پستوی تنگ یأس گریخته
سیلابِ بُهتانها به این آشفته شب
در نسخه عهد عتیق پیچیده آب را
خاک برخاسته به انسداد روزنه هایِ نفس
صبح مأیوس از آفتاب در کرانه های سحر ماسیده
و
شب همچنان در امتداد…….

(بر گرفته از عقیده ای قدیمی که بلایای طبیعی را از بدکرداری آدمیان می داند)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    صبح مأیوس از آفتاب در کرانه های سحر ماسیده
    و
    شب همچنان در امتداد…….

    سلام و درود

    سال ها خوانده ایم پایان شب سیه سپید است
    به قول عزیزی پس کی؟

    ، در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 15, 1401

      بسیار سپاس از لطفتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید عزیز و گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا