🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من النور الی الظلمات

(ثبت: 233809) آذر 16, 1399 

 

کاخ داران مرگتان باد زودتر

شعله ها بر جانتان افروزتر

ظلمها بر مردمی مظلوم جاری ساختید

ای خداوندان زر اندوهتان پر سوزتر

 

بیاد مبارز بزرگ شهید دکتر علی شریعتی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا