🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من حبابم

(ثبت: 221896) بهمن 24, 1398 

 

پيله ای رویِ سرابم
هاله ای در گردِ خواهش
هاله ای بر رویِ آبم
من حبابم
با تمام آبهای گرمِ دريا
با تمام موجهايش، آشنايم
در وجودم بی ثباتيست
جايگاهم سطح درياست
عمق دريا را نديدم
در کنارِ قطره های گرمِ دريا
يک سرابم
يک سرابم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 24, 1398

    حبابی که عمق دریا را ندیده …

    آرزویی دست نیافتنی …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    روی آبی ، جلوه گر همچون حباب
    دور ماهی هاله ای هستم چه ناب

    ظاهری بینم به دور از باطنی
    آب را از دور بینم چون سراب

    ولی اله بایبوردی

    24 / 11 / 1398

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا