🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من را امید دیدن رویش هنوز هست

(ثبت: 233342) آبان 19, 1399 
من را امید دیدن رویش هنوز هست

 

من را امید دیدن رویش هنوز هست
میدان اگر که گم شده گویش هنوز هست

مردم ز عشق بنده خبر دار می شوند
زین دیده ام که به سویش هنوز هست

گویی که آب برده از این چشمه دختری
گر بنگری به صخره سبویش هنوز هست

این آبروی من همه بر باد رفته است
زان رد پا که بر سر کویش هنوز هست

امشب کنار خانه دلدار چون رویم
وقتی که اخم تلخ عمویش هنوز هست

آدم ز آبروی خودش چون کند دفاع
وقتی که دست روی گلویش هنوز هست

او را به زور چگونه توانم ز یاد برد
وقتی که یادگاری مویش هنوز هست

آن جامه های لحظه دیدار آن عزیز
باور کنید رد اتویش هنوز هست

صدها هزار حسرت یک بوسه در دلم
از آن لبان سرخ لبویش هنوز هست

وقتی گناه نکرد و نکردم بگو چرا
بر نرده های خانه پتویش هنوز هست

یارب ببار بارش رحمت در این دیار
دریا اگرچه خشک شده قویش هنوز هست

شعر:آرمان داوری
پاییز زرد ۱۳۹۹

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    بسیار زیباست
    قلمتان سبز🌸

  2. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    شعری پر احساس لطیف را میهمان قلم شما بودم
    امید که هماره بسرائید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. آبان 19, 1399

    موفق باشی و سر بلند🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 19, 1399

    درود برشما بسیار زیبا بود
    بزرگوارلذت بردم
    🙏🍃🌿💐🌹
    در پناه خدا

  5. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    ممنونم که می نویسید و به اشتراک میگذارید…
    مانا باشید هنرمند و موفق💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا