🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهر الهی

(ثبت: 238874) اردیبهشت 24, 1400 

 

گویند آدمی را ز برزخ دیدار بود ………..

همرهان ار همان ابتدا روحشان در کار بود /

این طریقت مه لقای زلف اوست …………

این آینه دوار در غنای لطف اوست/

گر نباشد مهر زنطفه تا مزار ادمی………..

نیم روز هم بسیار بود در مقام ادمی /

ای هادی گر صادقی روحبخش جان آدمی …..

هر نفس دوستی بر نهی چون مقامت هر دمی /

گر که شمس در آسمان بینی همی ……..

بایزیدت کنج دیوان بینی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا