🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موجی از ادراک

(ثبت: 232035) مهر 8, 1399 

 

صدای گام های آسمان بر خاک می آمد
همان شب که نگاهم سمت تو بی باک می آمد

غروب سرخ جمعه بود یا شاید… نمی دانم
ولی دلتنگی سبزی نجیب و پاک می آمد

هوا انگار لبریز از جنون بود و چه بی پروا
سرانگشتان احساسش سراغ تاک می آمد

نسیمی مست بر جانم وزید و عقل ویران شد
سپس دیدم به سمتم موجی از ادراک می آمد

میان سینه ی شب ناگهان خورشید پیدا شد
زمانی که نگاه تو گریبان چاک می آمد

زمین دور سرم چرخید و بر رویم غزل پاشید
صدای پایکوبی از همه افلاک می آمد

#عظیمه_ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. با سلام و دروود خدمت شما خانم ایرانپور
    بسیار زیبا
    لذت بردم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    میان سینه ی شب ناگهان خورشید پیدا شد
    زمانی که نگاه تو گریبان چاک می آمد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام و عرض ادب
      سپاس از توجه و لطفتون
      سبز باشید و سربلند🌸

  2. جواد مهدی پور

    مهر 8, 1399

    درود بر شما بانو ایرانپور گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    💐🙏💐

    • درود و سپاس بزرگوار
      قدردان حضور سبزتان هستم🌺

  3. علی معصومی

    مهر 8, 1399

    دروددها بر شما
    بانو ایرانپور گرامی
    احسنت
    ◇◇◇
    صدایم و کردی و رفتی ولی از کوه غم هایم
    چه میدانیکه عمری با همان پژواک می آمد
    🍃🌹🍃

    • سلام گرامی
      ممنونم از همراهی و
      همسرایی زیباتون
      زنده باشید در پناه خدا🌷

  4. طارق خراسانی

    مهر 8, 1399

    سلام

    غزلی زیباست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم
      سبز باشید و سربلند🌹

  5. فریبا نوری

    مهر 8, 1399

    نسیمی مست بر جانم وزید و عقل ویران شد
    سپس دیدم به سمتم موجی از ادراک می آمد

    بسیار عالی
    درودها بانو ایران‌پور عزیز
    🌹🌹🌹👏👏👏

    • سلام فریبد خانم عزیز
      سپاس که افتخار
      میزبانی نگاهتان را دریغ نمی کنید🍃

  6. درود بر شما🌹🌹🌹

  7. سلام و درود
    بسیار زیبا است
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام گرامی
      سپاس از حضور سبزتون
      زنده باشید در پناه خدا💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا