🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موج سپید

(ثبت: 209464) اردیبهشت 2, 1398 

چقدر !
ترانه می شوم…
در گام بالا
ستاره
با نورپایین
زیر لب گل
تبسّم
می چینم…،
فردا ،منظره ای می شود…
از بودن سبز
آویز چشمانم
وسپید لبخندت!
موج مچاله به هرچاله ی تباهی خواهد زد

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 2, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1398

    سلام و درود بر استاد عزیزم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا