🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مى رويم ناكجا آباد

(ثبت: 232890) آبان 11, 1399 

 

گوشهايم پر شد از انبوه چرت و پرت ها
كبكهاى خوش خيالى تان به زير برفها

صد قطار الفاظ بى معنى درون ذهنها
شمع حق خاموش گرديده در اين بى دادها

تا به كى تبليغ ناسالم سخنهاى دروغ
تا كجا خونابه از چشم عدالت خواه ها

تا كجا اجحاف و حيف و ميل و اين كردارها
تا كجا تكفير و شرك و بدعت و گفتارها

سختى ايام لحظه لحظه بر دوش ضعيف
مى كشاند جمله محرومان در اين گردابها

برجها را بر كمرهاى نحيفان چيده ايد
گم شده مفهوم ديندارى درون كاخها

تخت شاهى را درون قصرهاتان برده ايد
لقمه نان ناتوانان مانده در انبارها

مى رسيد بر انتهاى آرمانهاى بزرگ
بعد از آنى كه حقيقت سوخت همچون باغها

در قديم شداد كاخى ساخت در بيغوله اى
روزگار ما پر است از هيبت شدادها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 11, 1399

    شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا