🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ميخانه ببنديد همه

(ثبت: 233151) آبان 17, 1399 

 

صد ميكده در خرابه بر پا شده است

غلمان و پرى و حور پيدا شده است

زين پس در ميخانه ببنديد همه

دست كمكى به كلبه ها وا شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    سلام و درود🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا