🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مَردم

(ثبت: 1699) خرداد 22, 1395 
مَردم

تا مرگ فقط دو راه دارم مردم

یک صرعی بی پناه دارم مردم

 این کفش مرا بجای دارو بخرید

آری بخدا گناه دارم مردم

عفت نظری 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    خرداد 23, 1395

    سلااااااام و درود بی کران خانوم‌نظری عزیز…

    واقعا کوتاه زیبایی بود…

    خیلی…

    برقرار باشین..

    «اری بخدا گناه دارم مردم»

    برقرار باشین

    یاحق

    • عفت نظری

      خرداد 23, 1395

      سلام خانم صفا ممنون 

  2. طارق خراسانی

    خرداد 23, 1395

    سلام و درود

    این رباعی زیبای شما خود حکایتی از گوشه ی  درد  مردم ماست

    ممنونم دخترم درد ها را خوب می سرایی .

    در پناه خدا شاد زی

    • عفت نظری

      خرداد 23, 1395

      سلام و درود سپاس استاد عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا