🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مگر سندان بشد مغزی که دایم

(ثبت: 237248) اسفند 30, 1399 
مگر سندان بشد مغزی که دایم

 

زنی پتکی فلک، هر دم به ساعت
به مغزم ضربه ای را این چه آیت

مگر ! سندان بشد مغزی که دایم
خورد پتکی نه اصلاحی به غایت

عید سعید باستانی بر کاربران عزیز مبارک باد .

ولی اله بایبوردی

29 / 12 / 1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام و درود

    نو روزتان پیروز
    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 30, 1399

      سلام

      جناب استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      عید سعید باستانی تهنیت باد .

      در پناه ایزد منّان

      🍃🌿💐🌷💐🌿🍃

  2. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوشی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 30, 1399

      سلام

      سپاس از همراهی تان

      سال نو مبارک باد .

      پایدار باشید .

      🌿🍃💐🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا