🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میزانسنِ مخصوص

(ثبت: 266884) دی 19, 1402 
میزانسنِ مخصوص

═══════════════════

(۱)

بعد از تو کلاغِ خبــــرم درد گرفت

خانه، قفــسِ دور و بَرم درد گرفت

یک پلّه به استــراحتِ کامل، مرگ

_ آمد چمدانِ سفــــرم درد گرفت

═══════════════════

(۲)

اندازه‌ٔ غــم مُختصـــرم درد گرفت

حتّیٰ نَفَسِ مُحتضـــرم درد گرفت

اصلاً همـه‌ام با همــــهٔ واهمـه‌ام

بعد از تو رَفیقِ سفــرم، درد گرفت

═══════════════════

═════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
═════════════

دو پیک رباعی

 

 

نظرها
  1. درود بر شما استاد دکتر لاهیجی عزیز
    دو رباعی بسیاز زیبا وپر از جناس واحساس از شما خواندیم
    اصلا همه ام با همه ی واهمه ام🌺🌸🌺🌸💐🙏🙏