🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام

(ثبت: 226495) اردیبهشت 20, 1399 

 

بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی
ترانه لالای فاطمه(س)

ای خسرو کرامت دنیای فاطمه
زیباترین ترانه ی لالای فاطمه

خورشید آسمان دل مرتضی علی
ای چلچراغ خلوت شبهای فاطمه

تابانده دست لطف خداوند لایزال
روح تو را ز پرتو سیمای فاطمه

گویی که جبرئیل امین مژده میدهد
غرق ستاره گشته سراپای فاطمه

نام شُبر نهاده خداوند مهربان
روز ازل به غنچه زیبای فاطمه

جانم فدای مهر و وفای تو یاحسن
داری بسی نشانه ز بابای فاطمه

تو آمدی که همدم و یار علی شوی
ای ماهتاب گوشه تنهای فاطمه

ای دل ز امتداد حسن راه خود بجوی
داری اگر تو هم سر سودای فاطمه

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 20, 1399

    هم زیبا بود و خوش آهنگ و هم نمودی قوی و پر رنگ از ارادت و احساس پاک شما … درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    میلاد این امام هما بر شما تبریک و تهنیت باد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1399

    سلام و درود

    بسیار عالی جون همیشه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  4. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود بر شما جناب معصومی عزیز
    👏👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا