🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد امام رضا (ع) مبارک

(ثبت: 240055) تیر 1, 1400 

 

فضای بارگهت وَه که محفلِ راز است
هنوز بابِ حوائج ، به رویمان باز است
نوای آنکه شفا یافت در حرم جاری ست
نقاره زن شده در اوج و نغمه پرداز است!
هنوز نابِ کلامت به مَرو و نیشابور
به جمع اهلِ مکاتب، شکوهِ اعجاز است
هنوز نغمه ی نغزت به قصرِ عباسی
به عصرِ فقه تعالی ستم بَرانداز است
اگرچه دور ازآن بارِگاهِ احسانم
رمیده مرغِ دلم در حرم به پرواز است
رسانده جان به ضریحت سلام آهو را
چه عاشقانه تو را آهویی در آواز است
ز لطف و مهر تو ای ثامن الحجج ، طارق
به کارگاهِ ادب عاشقی غزل ساز است

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. ســــــــــــــــــــــــــــلام استاد عزیز

    مستفیض شدم….پاینده باشید💐💐💐

    • طارق خراسانی

      تیر 1, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما استادعزیز
    کنج ویرانهء دل ، مهر
    غزل روییده است
    محفل ما به حضورت
    چه درخشان شده است
    ❤️🌹🌹🌹❤️

    • طارق خراسانی

      تیر 1, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. کبری محمدی

    تیر 1, 1400

    سلام
    میلاد امام خوبی ها مبارک
    پاینده باشید
    سپاس
    🌺👏👏🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 1, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  4. سلام و احسنت و ماجور باشید ان شاءالله
    عیدتان مبارک استاد جان🌺🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 1, 1400

      سلام و درود بر دوست گراننهرم
      جناب علیخانی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  5. درود بر استاد عزیز و عاشق غزل ساز

    مولود حضرتش بر شما و

    همه دوستان شاعر و

    دوستدارانش خجسته باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  6. محمد یزدانی

    تیر 2, 1400

    سلام و احترام استاد گرانقدر . شریف و دقیق و عمیق سروده اید .قبولی زیارات
    التماس دعای خیر .

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1400

      سلام استاد یزدانی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا