🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میم محمد ص

(ثبت: 233180) آبان 15, 1399 

میم محمد
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————
قلم می چرخد از میم تو تا دال دلالت ها
جهان پرگار و تو نقطه بر دور ضلالت ها
برایت می سرایم من غزل یا مثنویِ عشق
برای تو غزل گفته خدای معنوی عشق
تویی دریا جهان چون قطره دور توست
تویی عقبا زمان چون ذره دور توست
وجودت گوهری از جنس مروارید سر زنده
سجودت غرق در عشق خدا آن نور پاینده
تو را می جویم اندر لحظه های ناب تر از ناب
به دنبال تو می گردم مرا سیراب کن از آب
————————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 15, 1399

    سلام و درود🌹🙏🍃🌿💐در پناه خدا

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا