🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می رسم

(ثبت: 214898) شهریور 25, 1398 

می رسم

من بروی نیزه ای همراه خواهر می رسم
با پر و بال دعا بی جسم و پیکر می رسم

آیه ی کهف و رقیم ام را مگر نشنیده ای؟
چون صدای مکتب قرآن حیدر می رسم

از میان خاک و خون در سر زمین کربلا
مانده ام در لا بلای تیغ و خنجر می رسم

در چکاچاک هبوط نسل کفتاران دون…
از میان گودی خون رنگ سنگر می رسم

کاروان منزل به منزل می رود کاشانه را
با لب خشکده و با دیده ی تر می رسم

بیتی از اشعار پاکم را بخوان تا بنگری
همچو معصومی دمی از مرز باور می رسم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 25, 1398

    🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️
    با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    شهریور 25, 1398

    اثر زیبای شما موجب قدردانی و امتنان است ، چرا که وصل بودن به این کاروان افتخاری است بس ارزشمند و درود بر شما

  3. ولی اله بایبوردی

    شهریور 25, 1398

    سلام و درودها

    کاروان منزل به منزل می رود کاشانه را
    با لب خشکده و با دیده ی تر می رسم

    استاد معصومی بزرگوار

    🌈🌈🌹🌷🌹🌈🌈

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 25, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  5. فاطمه اکرمی

    شهریور 26, 1398

    🌹🌷سلام و درود🌿🌿بسیار زیباست❤️
    شادکام باشید
    در پناه خدادر پناه خدا🌿🌿

  6. مينا امينی

    شهریور 26, 1398

    درودها آقای معصومی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید
    با آرزوی موفقیت های روزافزون💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا