🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می رقصی

(ثبت: 243371) آذر 20, 1400 

 

می رقصی
و ساز من را می نوازانی

عاشق آن لحظه ام

که کوکِ کوکی

م ح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 20, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند زیبا سروده ایست 🌺
    . موفق و کامیاب باشید 🌺🌿🌺

    • محمد حسنی

      آذر 20, 1400

      درود استاد فیضی عزیز
      زیبایی نظر شما زینت آرای نگارش ما
      مستدام باشید🍂🍂

  2. سلام
    احسنت🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا