🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می شود ؟

(ثبت: 230660) شهریور 15, 1399 

 

آید آن ایام ، ما را ره دهی ؟
بر فراز قله ها بالا دهی ؟
از میان تنگناهای عمیق
یک بغل از سوسن و سنبل دهی ؟
می شود تا عمق معنایم دهی ؟
لابه لای شعله ها جایم دهی ؟
چشم ما بر انتهای این مسیر
یارب این مقصود کی بر ما دهی ؟
پر دهی بر جان ما تا بگسلیم
روح را خارج از این سفلی دهی ؟
برف می بارد مرا هم گرم کن
شعله های آتش ات را سرد کن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا