🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می شکند

(ثبت: 236690) اسفند 10, 1399 

 

می شکند دلم یقین گر برسد ملال او
دل به فدای زمزم و چشمه ی بی مثال او

نقش خیال میزند دم به دم از نگاه او
سیب زنخدان رخش جلوه گه جمال او

هوش مرا ز سر برد دلبر مثل سرو من
از من بی نشان چنین هرچه برد حلال او

فاتحه ی مرا شبی خوانده و از دلم گذشت
کشته دهد چومن بسی شوقِ خوش وصال او

لرزش قلب من ببین در قفس سینه چنین
میکشدم به سوی خودجذبه ی خط وخال او

سرو چمان قامتش شور قیامتی کند
دست کدام باغبان کاشته آن نهال او

چامه ی ژولیده شبی گفت چنین به دلبرش
شربت و شهد من فقط چشمه ی بس زلال او

#کیهان_ ژولیده_انارکی

معتعلن مفاعلن مفتعلعن مفاعلن

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1399

    لرزش قلب من ببین در قفس سینه چنین
    میکشدم به سوی خودجذبه ی خط وخال او

    سرو چمان قامتش شور قیامتی کند
    دست کدام باغبان کاشته است نهال او

    سلام و درود بی پایان

    بسیار زیبا و دل انگیز
    لذت بردم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 10, 1399

    درود بر شما جناب انارکی عزیز

    زیبا ست

    بهره مند شدم از شعر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  3. مدینه ترکاشوند

    اسفند 10, 1399

    درودتان گرانقدر زیبا نویس
    اندیشه های نابتان که بردوش قلمتان میچرخد تصویری زیبا
    و خیالی ژرف می آفریند
    بسیار زیبا بود…
    بمانید به مهر
    🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا