🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نابینا

(ثبت: 227920) خرداد 29, 1399 

 

دستهامان بسته در این کارزار بی امان

دیده گریان سینه مالامال دردست این زمان

پس چه شد امیدواری ای سبک سرهای منگ

خانه ویران باغ بی حاصل شد از تدبیرتان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا