🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناتمام

(ثبت: 211136) تیر 4, 1398 

اگر
گم می شوم…
یا
تمامی ، تاخیرم
نگرانم نباش!
با آغوشی
بی هیچ فراموشی
پر ترانه های تولد…
کو ی به کوی
برای دیدنت در کو ؟ کو؟ می میرم…
و
من
چقدر !
در چشمان نم
گرم و گیرا تشییع می شوم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود استاد

    دستمریزاد .

    عروج ؛ از پوسته در آمدن همچون پروانه ای که از پیله اش در می آید و خودش را از

    تنگی نجات می دهد …..

    یاد آور : الدنیا سجن المؤمن و جنة الکافر

    باید جسم را خالی کرد …

    دو بیتی تقدیمی :

    هنر آرایِ زیبا رو ، چه ؟زیبا
    طبیعت را چه زیبا خلق جانا

    به خاکی ،آفریدش ،جانِ پاکی
    نما انگشتِ افلاکی ، هویدا

    ولی اله بایبوردی

    🌿🌸🌸🌷🌸🌸🍃

  2. طارق خراسانی

    تیر 4, 1398

    سلام و درود

    عمرت بلند ای شاعر بی نظیر

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  3. درودتان🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا