🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناز و نياز

(ثبت: 241012) مرداد 21, 1400 

 

جام در دست من و تنگ شراب در كف تو

ناز در چشم تو و چشم نياز در بر تو

راه گم كرده ام و شب شد و در تنهائى

تابش نور بيفشان برسم در بر تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا