🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نافله های تـقــــدیر

(ثبت: 267858) بهمن 30, 1402 
نافله های تـقــــدیر

 

دست تقـــدیـر مرا کــُنـج دلــــت نندازد
ساده میگـویمت اینـــــبار دلــــم می بازد

ریشه ی ِ درد درایـن سلسله هــم بیدارست
سرگذشتی که بــه تکــرار همـــین می تازد

یک طـــرف طعـنه ی تکرار براین دیوار است
این طـرف خیــره نگاهـی بـه رُخت می نازد

حاصــل از برکه اگـر جُــــرعه سـرابی باشـد
چشـم مهـتاب یقــین, خاطـره ها مـی سازد

بشکن این بتکده را, نیمه ی لیـوان خالیست
هـر کــُجا سایــه زدی فاصــــله ها پـردازد

در ســرانگشت نگاهت غـزلی شیرین اسـت
ساز این کهـنه غـــزل, قافــیه را مــی سازد

دل سـپردم به همــین نافـله ها تا شایـــد
دست تــقــدیـر مــرا, کنـُج دلــت بنـدازد

 

 

 

نظرها 10 
  1. درود و عرض ادب خدمت جناب محسنی نازنین
    لب مریزاد
    غزل قشنگی خواندم
    غزلی که با حُسن مطلع زیبایی استارت خورده

    دست تقـــدیـر مرا کــُنـج دلــــت نندازد
    ساده میگـویمت اینـــــبار دلــــم می بازد

    نبض قلب و قلم تان همواره در تپش

    👏👌👌🌹

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 30, 1402

      سلام بر برادر گرانقدرم جناب شهرو ی ادیب
      لطف شما برای این حقیر تازگی ندارد
      بودن ارزشمندتان بریم بسیار زیباست
      وجوتان همیشه تابان باد به مهر
      بسیار عزیز هستید قربان 🌺🌺🌺🙏

  2. دست تقـــدیـر مرا کــُنـج دلــــت نندازد
    ساده میگـویمت اینـــــبار دلــــم می بازد

    درود بر جناب محسنی نازنین
    لب مریزاد
    غزل زیبایی ست
    با حس مطلعی دلکش
    برای قلب و قلم تان , همواره تپیدن را آرزو دارم

    👌👌🌹🌹

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 30, 1402

      سلام بر برادر گرانقدرم جناب شهرو ی ادیب
      لطف شما برای این حقیر تازگی ندارد
      بودن ارزشمندتان بریم بسیار زیباست
      وجوتان همیشه تابان باد به مهر
      بسیار عزیز هستید قربان 🌺🌺🌺🙏

  3. عظیمه ایرانپور

    بهمن 30, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    لذت بردم🍃

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 30, 1402

      درود بر مهربانوی ادیب و ارزشمند سرکار ایرانپور
      ممنونم که به مهر حضور دارید
      برقراری وجودتان را ارزوست 🌺🙏🌿

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 30, 1402

    درود بر جناب محسنی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏💐🌿🌺🌸🙏💐🍃

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 30, 1402

      سلام بر مهربانوی بسیار ارزشمند بانو خیاط پیشه
      زیبا هر چه هست حضور گرانقدر شماست
      به مهر برقرار باشید بانو 🌺🙏🌿

  5. کبری محمدی

    اسفند 1, 1402

    در ســرانگشت نگاهت غـزلی شیرین اسـت
    ساز این کهـنه غـــزل, قافــیه را مــی سازد

    دل سـپردم به همــین نافـله ها تا شایـــد
    دست تــقــدیـر مــرا, کنـُج دلــت بنـدازد🌹👏👏🌹

    سلام
    بسیار زیباست و به دل نشست
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  6. لیلا ربیعی

    فروردین 11, 1403

    درود بر جناب آقای احمد محسنی اصل
    احسنت بر سرودهای بی نظیر تان لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا