🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه اى براى پسرم – 1

(ثبت: 6875) مهر 24, 1397 

خلع سلاح می شوم
بی بشکه های باروت
بی مرکب خون.

تو را در آغوش می کشم

باران بی وقفه می بارد
بی انقطاع می نویسی …
مزرعه ی شبدر
به خورشید بدل می شود
علف ها انبوه ترند
آسمان هم انگار،
رنگ دیگری دارد!

دست خطم را پیدا می کنی
اشک نمی ریزی
لبخند می زنی
می دانی
که کار شاعر و نقاش،
آفریدن شادی است

با  همین رنگ ها و قلم ها

برای همین است که تو را
در فصلی جداگانه
از سایه روشن شکوفه ها
سروده ام؛
بر شفق سرخ
پروازت می دهم؛
و
از چشمان آبی دریا
خواهمت زایید.

تو از عهده اش بر می آیی
و
.
.
.
خلع سلاح می شوم.

#فریبا_نوری
بیست و چهارم مهر نود و هفت

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    مهر 25, 1397

    درود بر شما بانو نوری گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    • فریبا نوری

      مهر 25, 1397

      درود و سپاس فراوان 

      از مهر حضورتان

       

  2. طارق خراسانی

    مهر 25, 1397

    سلام

    به به

    لذت بردم

    در پناه خدا زندگی تان زیبا

    • فریبا نوری

      مهر 25, 1397

      درود استاد گرانقدرم

      سپاس فراوان از مهر حضورتان 

  3. درود بر شما

    آشنایی زدایی در شعرتان غوغا می کند…

    همه بکر و بدیع

    برای همین است که تو را 
    در فصلی جداگانه 
    از سایه روشن شکوفه ها 
    سروده ام؛

    دستمریزاد

    • فریبا نوری

      مهر 25, 1397

      درود و سپاس فراوان 

      از مهر حضور و دریافت نظر گرامی تان 

  4. اکبر رشنو

    مهر 25, 1397

    درودها

    در خور و شایسته

    نثارتان باد

    وبراین سرایش ناب و پر احساس

    حق این نوع از سرایش

    در کم وقت گزارده نمی شود

    این سروده ی نسبتا کوتاه

    فراز داشت 

    مملوی از حس بلند

    و نگاهی که به واژگان قدر افزون کرده

    واین زبده ی جان آدمی " شعر "

    می شود…

    به هنگامه ای که حس  فرا میگیرد ذهن و زبان را

    و کلک زیبا نگار 

    جامه میدرد به شوق

    به سر می دود

    در امتثال خیال

    درودتان 

    بسی ارزنده

    براستی 

    اگر با مهر تزیین 

    شویم…

    بالاترین تجهیز انسانیست

    و در جای گامهایمان

    چه رنگین کمان که خواهد رویید

    و …

    • فریبا نوری

      مهر 25, 1397

      درودها استاد گرانقدرم

      سپاس بیکران 

      از مهر حضور و نقد و تحلیل زیبایتان 

  5. سلام و عرض ارادت

    زیبا سرودید

    شاعریتان مستدام

  6. واژه های عاشقانه رو خوب عاشق هم کردی .درآرامش باشید وهمچنان مانا ونویسا

  7. مازیار نژادیان

    مهر 29, 1397

    درودها بانو نوری
     

    اینک خلع سلاح شدم با این شعر ناب

    شاید بگذارم مستم کند اندوه

    و بنویسم بر این شعر فخیم

    باشید و بتابید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا