🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 9

(ثبت: 230103) مرداد 14, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 9

خودت بگو عزیز دل! چو من سکوت می کنم

که: حال مردم کناره را

چه نسبتی ست با درون برج ماندگان؟

و درد

و درد

و درد زاغکانِ زاغه را

کبوتران فارغ شمال شهر

چگونه درک می کنند؟!

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 14, 1399

    درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا