🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان ما خشک است

(ثبت: 6528) شهریور 7, 1397 

آب ما قطع ونان ما خشک است
تیر ما کج کمان ما خشک است
نان مارا همیشه خیس کنید
چون که خیلی دهان ما خشک است
بی علف مانده اند بزهامان
ظرف پاتیل جان ما خشک است
هم زمستان ما شده بی برف
هم تموز وخزان ما خشک است
نیست تفریح وگردش وسفری
نوک پا تا به ران ما خشک است
توی مسجد کسی نمی خواند
هم دعا هم اذان ما خشک است