🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نجوا

(ثبت: 238824) اردیبهشت 19, 1400 

 

🌿🌹🍀🌿🌸

با آبی قلبت مرا به
آرامش بخوان
بگذار در گوش باد
نجوا کنم
بی تردید هم کلام شدن
با تو…
مرا تا خواب ستاره ها
خواهد برد

مدینه ترکاشوند

🌹🍀🌿🌹🌸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 29, 1400

      درودها و سپاس ها
      لطف ذره نوازیتان را
      قدردانم 🙏💐

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام
    به به چه زیبا و دلنشین
    درودها بر قلم زرین نگارتان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 29, 1400

      درودها و سپاسی از جان
      نثار قلب مهربانتان
      شاعر والا مهر
      🌸🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا