🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندارد ماهِ من هرگز گناهی

(ثبت: 1782) خرداد 31, 1395 

دلم را بُرده موجِ چشمِ ماهی
مگیر از من نگاهش را الهی
 
عجیب این پیرِ عاشق می رُباید
دل و بر دل ندارد یک نگاهی!!
 
به آهِ آتشینِ سینه سوزم
مبادا در دلش یارب که آهی
 
ورا خوانم به یک بوسه… وگرنه
ندارم جز خدا پُشت و پناهی
 
اگر در پرده با نامش ستم شد
ندارد ماهِ من هرگز گناهی
 
عجیبا  جان شده رامِ نگاهش
نگیرد آهوی دل را سپاهی!!
 
بگو طارق چه می خواهی تو از عشق؟
دعای پیرِ جان را، گاه گاهی

1 اسفند 1393