🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نذر کریم اهل بیت

(ثبت: 232578) مهر 25, 1399 
نذر کریم اهل بیت

نذر کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)

صبر از کرامت های او صاحب عَلم شد
آنجا که حتّی سویِ تابوتش ستم شد

سخت است پای منبری حاضر شوی که
بوزینه رویَش پیش مردم محترم شد

با دستِ بسته ، شاهِ مردان را ببینی….
قاضی اَسیر فرقه های متّهم شد!!

پروانه ای می سوخت بینِ آتش و دود
از ماجرای میخِ در ، آغاز غم شد

ای شیعه غربت را ببین ، آنجا که همسر
در خانه اش با دشمنِ او هم قسَم شد

خونی که عمری رفته اندر دل ، به یکجا
در تشت شد صد پاره و نا منتظم شد

گفتیم تشت و تشت سر در خاطر آمد
در پیش عمّه نوگلی دردانه خم شد

ای کاش روزی بشنَوم با لطف مهدی (عج)
اندر مدینه مجتبی (ع) صاحب حرم شد

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 25, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐

    • حسن نبی

      مهر 25, 1399

      ارادتمندم🖤🥀🖤🥀

  2. درودتان باد
    🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مهر 26, 1399

      🙏🏼🌹🙏🏼🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا