🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسخه دیگر

(ثبت: 218724) آذر 12, 1398 

نسخه دیگر

قیمت بنزین دوباره رو به بالا پر گرفت
داستان های گرانی رونقی از سر گرفت

درد بیکاری و بی پولی امانش را برید
ملت ایران دوباره نسخه ی دیگر گرفت

دولت بختم ز نقل مجلس خود مژده داد
طالع از برجی دگر یارانه افزونتر گرفت

تازه دامادی که استخدام او حتمی نبود
خرجی این هفته را از قلک مادر گرفت

گرچه میداند که اما و اگر دارد ولی
از پدر هم قول جشنی لایق دلبر گرفت

نازکی میگفت باید ساخت با این روزگار
زندگی را باید از سر رشته ی دیگر گرفت

جای ماشین با دوچرخه میشود پیمود راه
یا برای حمل بار خویشتن یک خر گرفت

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام

    استاد معصومی عزیز

    تازه دامادی که استخدام او حتمی نبود
    خرجی این هفته را از قلک مادر گرفت

    تحمّل سختی های اجتماعی … هر چند آسیب را به دنبال دارد …

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌺

    🌺 با گرانی سودآور اقتصادی ما چکار 🌺

    گر گل آلود آبها بینم چکاری ای خدا
    فکرها آماس بینم در گرفتاری نما

    رهنما استاد را بینم زبانزد هوشیار
    نسخه پیچی می کند هر چند مرهم زخم را

    با گرانی سودآور اقتصادی ما چکار
    ملّتی در فکر نان هشتش گرو روحش فنا

    با تقاضا عرضه ای کالا گرانی روزگار
    در گرفتاری ببینی خلق را غمگین چرا

    با کدامین یک درآمد زندگانی با رفاه
    رخت عزایی خرج یا جشنی به پا گویی به ما

    با درآمد اجتماعی خرج هایی با گزاف
    رو به افزون ریشه فقری از زمینی خشک لا

    دانشی ایجاد باید والیا دانشوران
    با تقاضا بیش افرادی رفاهی عرضه ها

    ولی اله بایبوردی

    12 / 09 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. هادی بیابانی

    آذر 12, 1398

    درود استاد بزرگوار فوق العاده عالی

    تقدیمی

    در فشار اقتصادی استخوان هاچون شکست
    صد رحمت برفشار قبر شد😁😁

  3. درود ها استاد معصومی
    بسیار زیبا و دلنشین سرود ه اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. سپیده طالبی

    آذر 13, 1398

    بسیار زیبا و متعهدانه

    درودتان باد جناب استاد معصومی گرامی قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا