🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسخه ی بدل

(ثبت: 215238) مهر 4, 1398 

از بن بست دلتنگی و غم
تا سر زمینهای زیبای تبسّم
چقدر سنگ ریخته و دیوار غلط
حسد و غرض و مرض نادانی ریخته اند
با ادعای دروغین
دلسوزی برای سیاهی مردمم
چقدر راه آمده خوناب دلم
راستی تا شط بی شماتت رویا
چقدر مانده؟
برای زخمهای پا
هرگزم
قربان مدعیان پوچ و تبختر لوچ
نمی شود
در هیچ اگری نخواهم نشست
خانه ی عنکبوت سست
برایم شعر نخواهد شد
حرف دل
بند تنبان نیست، آلوده و خیس
بلکه بند جگریست، سرخ و حبل المتین
برپا محشریست
این یقین
در کوتاه زیرک واژه ها
واین علیرغم تحمیق بود

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درودها


    حرف دل
    …. بند جگریست، سرخ و حبل المتین

    ریسمان محکم الهی ….

    کانون دل تقابل با کانون هستی … رسیدن به خدا….

    دلنمیراد استاد

    🌈🌈🌿💐🌈🌈

  2. علی معصومی

    مهر 4, 1398

    👏🌺🌺🌺🌺

  3. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    “در هیچ اگری نخواهم نشست ”

    درود استاد رشنو
    سپاس از اشتراک گذار ی
    قلمتان همواره سبز 💐

  4. ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. … سلام استاد
    با هم
    هم عقیده ایم…

  6. درودتان جناب استاد رشنو ارجمند
    رد قلم و اندیشه های پاکتان تا ابد سبز و مانا باشید 🙏🍃💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا