🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسیم

(ثبت: 240153) تیر 4, 1400 

 

بیا که حال مرا دیدن تو خوب کند
بگو به ماه کمی دیرتر غروب کند

تو شور یک جریانِ مسلّطی در من
بمان که خاطره‌های بدم رسوب کند

قرار را چه کنم؟ عاشقم یکی -که تویی-
بیاید و همه‌اش بشکن و بروب کند

تو می‌روی و خرابم، شبیه چشمی ‌که
نظر به ضربۀ بیرونِ چارچوب کند

تو نیستی و من آن قدر رفته‌ام از خویش
که یک نسیم، شمالِ مرا جنوب کند

بیا که با تو غزل‌ گفته‌ام چنان گیرا
که هر که خوانْد، سرِ جاش میخکوب کند

اکرام بسیم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 4, 1400

    سلام

    با غزلی زیبا به پاک تشریف آورده اید
    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. سلام و احسنت🌺

  3. درودها بر شما هنرمند گرامی. بسیار زیبا بود. قلمتان زرین🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا