🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشان

(ثبت: 5098) آذر 12, 1396 

فقط ، آیه، آیه ، نگاه تو بود

برظهرشرف

” آن صولت سرخی  سر آمد”

به تلاوتت !

جان ، دخیل می بندد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):