🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانی

(ثبت: 241043) مرداد 18, 1400 
نشانی

 

و در غروب
سمتي كه انگشت اشاره‌ی تو نشانم داد
دلم را پر از ترديد هاي بي پايان كرد
و در شب
پيش پاي آن همه بي خوابي
و در چنبره‌ی فکرهای عریان
دست هاي تُرد ترديد
ذهن من را پر از تلاطم و عصيان كرد
در طوفان ناگزیر شب
شورش اندیشه های تلخ
کشتی دل را به گِل نشاندن

مي دانم
نشاني مقصدی كه تو نشان مي دهي
ناپيداست
و تو
تنها
بر اي گم شدنم، نشاني مي دهي

و من چه بي اعتراض مي روم
زيرا
شنيدن نشاني برايم كافي است
من دردهايم را
در لحظه شنيدن آن نشاني بي نشان گم می كنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا