🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشنوی فریاد خونین درد را

(ثبت: 250344) مرداد 30, 1401 
نشنوی فریاد خونین درد را

 

سرد آهی بی نوایی درد را
آن کسی داند به دردی مبتلا

نشنوی فریاد خونین درد را
روی خاک افتاده زخمی زیر پا

طالب آن یاری که امدادی عزیز
زیر پا افتادگانی پارسا

واقعیت دست نااهلان دهر
اهل افرادی چه کاری ای خدا

در لباسی میش گرگی را نگاه
گرگ را از میش چون تشخیص لا

با حیل افراد ظالم پیشه ای
حکم اجرا دست جاهل فردها

ای بشر خاکی چه دارد این جهان
کشت دنیایی درو کیفر جزا

آن زمان را یاد کن بندی چو رخت
با سبک باری ز دنیایی رها

روزگاری عبرتی گیری ولی
حمل دوشی نامه اعمالی سزا

ولی اله بایبوردی

28 /05 /1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    مرداد 30, 1401

    سلام ودرود بر استاد زیبا قلم
    جناب بایبوردی فرهیخته
    بسیارزیبا احسنت بر این قلم شیوا
    پویا و برقرارباد استادم

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 1, 1401

      سلام

      سپاس از دیدگاه بسیار ارزشمندتان

      شادکام باشید .

      🍃🌿💐🌿🍃

  2. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما شاعر گرانقدر

    قلمتان نویسا

    شاد و پیروز باشید🌷🌺🌸

  3. ولی اله بایبوردی

    شهریور 1, 1401

    سلام

    سپاس از حضورتان

    شادکام باشید

    🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا