🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نظر بازی

(ثبت: 235107) دی 13, 1399 

« نظر بازي »

در نظر بازي من ، اهل جهان حيراننـد
خود كه حيران نَـبُوم ، من به يقين با بصرم1
كار دانايي و دانش ، به ره شوق جهان
من بر آن شوق ندارم ، به همان كينه ورم
كي شد از غصه ي دنيا ، دلم آزاد شود
هـر زمانـي كه تجمّل نـپرستد نظرم
داد از اين گردش دنيا و همين چرخ عجول2
هر چه گردش كند اين خاك بريزد به سرم
غافلم كار من از بهر چه بستن به همين
بايدم از همه اينجا كه بپوشم نظرم

٭٭٭
1- شتابنده- سرگشته 2- راست- مصلحت
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. بی پرده زیباست
    گرامی درود درود
    🌸🌼🍁

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا