🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نغمه های سروش

(ثبت: 218781) آذر 14, 1398 

[۱]
اندک اندک ترانه خوان شده ام
کوچه کوچه ز خود نهان شده ام
در مسیری که نیمه جان شده ام
پیش چشمان تو عیان شده ام
نظری کن بحالت زارم
[۲]
بی پر و بال آسمانت من
ذره ای در پی نشانت من
در مسیری ز کهکشانت من
عاشق زار و جاودانت من
ای فدایت شوم نمی آیی؟
[۳]
هر کسی با تو آشنا بشود
در ره وصل تو فنا بشود
از دل و جان خود رها بشود
ساکن کوی نا کجا بشود
یک نشانی ز کوی خود برگو
[۴]
ایخوش آندل که مبتلایت شد
همه درد از یکی بلایت شد
عاشق نغمه و صلایت شد
مهر تابان آن ولایت شد
با کدامین بهار می آیی؟

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 14, 1398

    درود آقای معصومی
    ممنونم از اشتراک گذاری این 4 اپیزود زیبا
    مانا باشید به مهر💐🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 14, 1398

    درود و سپاس، الحق سروش پیوسته ی نابی سروده اید. پاینده باشید!🙏

  3. درود بر شما استاد معصومی عزیز.
    قلمتان همواره سبز

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. سپیده طالبی

    آذر 15, 1398

    سروش زیبایی ست
    درودها جناب استاد معصومی گرامی قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا