🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفسم

(ثبت: 3728) فروردین 5, 1396 

شک ندارم ! هزار بارِ دگر هم تو را انتخاب خواهم کرد

دختر شاه قصه ها را هم پیشِ چشمت جواب خواهم کرد

نفسم بسته است بر نفست ، تو نباشی نمی کشم ، حتی-

از طبیعی ترین حقوقِ تنم از نفس اجتناب خواهم کرد

چرخ نامهربان اگر روزی فاصله بین ما بیاندازد

بختِ بد را شکنجه خواهم داد زندگی را عذاب خواهم کرد

من گل زردِ روزگردانم ، روی ماهت اگر حلول کند

بر خلافِ غریزه ی ذاتی پشت بر آفتاب خواهم کرد

غیرِ توصیف تو اگر بیتی قلمم ناشیانه بنویسد

جای جوهر درون مغزش را پُرِ سرب مذاب خواهم کرد

التفاتی اگر به ما نکنی به قلم تازیانه می بندم

غزل سوزناک می گویم جگرت را کباب خواهم کرد

و اگرغیرتم اجازه دهد -شعرهای تو را که چاپ کنم-

بُرِشی از نگاه نازت را طرحِ جلد کتاب خواهم کرد…

 

مهدی صادقی مود

 

*غزل هدیه ای که به مناسبت روزِ زن تقدیم همسرعزیز شد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا