🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفسهای معکوس

(ثبت: 253091) آبان 28, 1401 

 

کاملا دنیا به چشمان تَرَم ، خشک و کویر
زیستن در این جهانِ ناکسان ، تنگ و اسیر
با شمارشهای معکوسی ، بجان کندم شدم
لابه لای سنگها افتاده ام ، زخمی و پیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا