🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس

(ثبت: 5172) آذر 25, 1396 

 به شوقت !
افتاده ز پا ،  می د و م به سر
گردن آزاد کرد ه
ز هزارطوق زر،
هر اشتیاق و عطش زدوده ز بر
 قلّاده  ها باز کرد ه از گردن بَرز
به تو می آیم…
حتّی در قطع و قحط نفس
بی هیچ قید  و شرط
به تو ! فقط …
می  آ  ی  م…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):