🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفیر سینه° سوزان

(ثبت: 227881) خرداد 25, 1399 

 

نفیر سینه سوزان
◇◇◇◇◇
ای خوش آن سازی که آوای سرودی آورد
در بساط رونقش بود و نبودی آورد

نغمه از بانگ هزار و ناله از آوای نی
زخمه از هر گوشه و حد و حدودی آورد

با طراوت های باران خیز سمت قله ها
تا دل دشت و بیابان بانگ رودی آورد

ای خوش آن غمناله کز آه شرربارش دمی
از نفیر سینه سوزان بوی دودی آورد

شعله ای کو تا بسوزد خرمن بی حاصلی
آتشی کو تا که عطر و بوی عودی آورد

چوب بر سر میخورد شاخیکه باری داشته
سنگ بر گردوی بی مغزی چه سودی آورد

گو به معصومی اگر از کوچه جانان گذشت
نرگس و آلاله و یاس کبودی آورد

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 25, 1399

    چوب بر سر میخورد شاخیکه باری داشته
    سنگ بر گردوی بی مغزی چه سودی آورد

    زیبا ، خوش آهنگ و بیاد ماندنی…
    آموزنده بود نیز
    درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 25, 1399

    سلام و درودها

    دستمریزاد

    🌸🌸🌸🌸

  3. فریبا غضنفری

    خرداد 25, 1399

    درودتان 🌹🌹🌹

  4. فریبا نوری

    خرداد 26, 1399

    شعله ای کو تا بسوزد خرمن بی حاصلی
    آتشی کو تا که عطر و بوی عودی آورد

    درودهای بسیار استاد گرامیم

    🌹🌹🌹

  5. درود بر جناب معصومی نازنین

    لب مریزاد جناب

    چوب بر سر میخورد شاخیکه باری داشته
    سنگ بر گردوی بی مغزی چه سودی آورد

    💐👌👌🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا